فروش جهانی نینتندو سوییچ به 139.63 میلیون کنسول رسید

کنسول نینتندو سوییچ که در سال های اخیر به روز رسانی های متعددی داشته است و حال با صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت OLED به فروش میرسد. از موفق ترین کنسول های شرکت Nintendo بوده است. این کنسول تا به حال موفق به فروش 139.63 دستگاه در سراسر دنیا شده است که عددی خیره کننده است.

کمپانی نینتندو، علاوه بر عرضه یک کنسول بسیار با کیفیت و قدرتمند، استراتژی های بازاریابی و توسعه محصول مناسبی را برای این کنسول در نظر گرفته است که در موفقیت آن بسیار تاثیر گذار بوده است. یکی از این استراتژی ها، عرضه برخی بازی های انحصاری بسیار پرطرفدار است که فقط بر روی کنسول دستی Switch قابل اجرا هستند.

فروش نینتندو سوییچ به 139.36 میلیون دستگاه رسید

فروش بازی های سوییچ به خوبی کنسول دستی

یکی از بازی های مشهور این پلتفرم عنوان Super Mario Bros. Wonder است که تا به حال 11.96 میلیون نسخه فروش داشته است. از طرفی نیز بزای Mario Kart 8 Deluxe را داریم که توانسته با فروش سرسام آور 60.58 میلیون نسخه، با اختلاف زیاد، پر فروش ترین بازی تاریخ کنسول Nintendo Switch باشد. بازی ماریو، همیشه یکی از عنوان های پر افتخار کمپانی نینتندو بوده است که زمان در کاهش محبوبیت آن هیچ تاثیری نداشته است.

کنسول نینتندو سوییچ

بازی های متعددی دیگری بر روی این کنسول وجود دارد که خرید آن را بسیار جذاب می کند. مثل بازی های Monster Hunter Rise و یا Breath of the Wild. درست است که در عصری زندگی میکنیم که گوشی های هوشمند به اندازه کامپیوترهای ضعیف خانگی قوی شده اند، اما کنسول های دستی مثل نینتندو سوییچ، همچنان جذابیتی دارند که هیچ گوشی یا کنسول خانگی نمیتواند پر کند.

برای خرید این کنسول میتوانید از خدمات فروشگاه ما بهره مند شوید و با قیمتی مناسب، شما نیز به جمع بازیکنان عنوان های انحصاری این کنسول بپیوندید.